Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych ujętych w powyższym formularzu przez INTERPERSONNEL Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu (41-219) przy ul. Kosynierów 44, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000498608, REGON: 243493320, dla celów marketingowych - zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jedn. DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.). Dane powyższe składam dobrowolnie, ponadto zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie wskazanej wyżej ustawy, w szczególności o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.*

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od INTERPERSONNEL Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu (41-219) przy ul. Kosynierów 44, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ.U. NR. 144, poz. 1204 z późn.zm.) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesłanie przez INTERPERSONNEL Polska Sp. z o.o. informacji handlowej na podany wyżej adres poczty elektronicznej.*

Upgrade your career

German/Norwegian/French/Danish/Finnish/Dutch/Swedish/Czech/Slovak/Russian
Customer Service Advisor

Employer: Capgemini Poland Sp. z o.o.
Location: Katowice
Main accountabilities:

➡ handling incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
➡ analyzing and resolving most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
➡ delivering high quality standard service to customers
➡ cooperating with IT specialist team to deal with more complex issues

Ideal candidate profile:

very good German/Norwegian/French/Danish/Finnish/Dutch/Swedish/Czech/Slovak/Russian language skills
good English language skills
➡ pro client attitude and communication skills
➡ basic experience in Windows 7 and MS Office
➡ customer service experience (is an asset but is not necessary)
➡ team player, problem solving attitude and efficient task management skills

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA